realllllyyyynice

helgen har varit toppen!

fredag: hade en enda lektion, så jag satt och vänta på jossan tills hon slutade, då for vi hem till mig och åt och sov en sväng, sen for vi till stan och tog det bara lugnt och kikar på film oså! :]

lördag: vaknade hos jossan, åkte hem & duschade & klippte min bror, åkte tillbaka till jossan.
sedan kom cicci, och så fylldes de på med folk hela tiden :) så det blev en riktigt grym förfest hos jossan kan jag lova. sen åkte vi till hällan där rodneys 20-års fest var, träffade lite folk och sånt.. sen åkte vi hem till jossan igen, då var det jag, cicci, jossan & föggel som var där, snackade lite, muppade oss och sen somnade jag ;] haha. vilken kväll :D

söndag: vaknade, var inte bakis. gick till ica och handlade lite käk, sen tog vi det bara lugnt, sen kom föggel igen och sen roppo. så typ 15 minuter senare åkte jag hem. nu har jag tvättat mitt hår & ansikte, och sitter nu i kallingar och en stor t-shirt å myser i soffan :] thats life!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0