mus

igår kom katten in med en mus.. pappa & jag envisades om vem som skulle ta ut den. han hade gått och lagt sig och jag vägrade, så den blev tydligen kvar inne?! tänkte att katten kanske käkat upp den eller något men icke...
nyss när jag började städa mitt rum så sprang musen förbi och jag skrek kan jag lova. men jag hämtade sopskyffeln och började försöka fånga den genom att vända soptunnan upp&ner men icke sa nicke. han gömde sig några gånger också så jag fick nästan spunk.. men till slut fångade jag lillen.

den där snör-gardinen låg på golvet, & musen försvann så jag tänkte rensa på saker på golvet så att jag kanske kunde se honom bättre, så jag slängde ner gardinen i soptunnan och letade vidare.. tills jag såg att han låg där alldeles livrädd :(

Kommentarer
Postat av: elin

Vilken söt liten rackare :D

2010-09-08 @ 15:28:46
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0