just another monday

inatt/morse drömde jag om att jag såg 2-3 bilolyckor. undra vad det kan bero på? jag såg ju en bilolycka i verkligheten för ett tag sen ju..





well, jag sov över imorse så jag klev upp en timme senare än vad jag skulle göra egentligen. fast det gjorde nog ingen skada för det verkade som att ingen annan i klassen var där på den timmen.. dock har man möjlighet att gå på den lektionen senare samma dag, jaja.

iallafall, på lunchen idag skulle det vara pannkaka, jo tjena tror ni det fanns en enda pannkaka kvar? neeeej. så dom serverade pasta och pannbiff istället? men vi tog den vegetariska rätten som var potatisbullar. plus lite sallad!

efter skolan så åkte jag ner på stan och satt mig där och väntade på att pappa skulle hämta mig så att vi kunde åka hem, men så träffade jag på elin så vi knatade in på guldsmeden en sväng, kikade på smink och sånt därn't roligt :] sen kom äntligen pappa, då for vi och köpte en ny tvättmaskin och så handlade vi lite på ica. sen nu när jag kom hem så har jag inte hunnit mer än att äta PANNKAKOR m sylt & grädda, götttt vettni! ;]


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra med bloglovin? :)

2010-09-27 @ 19:11:08
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0