hos joss

oooh, hade en kort skoldag idag. :] började 10 & slutade halv 2.
sen väntade jag på jossan och cicci, så åkte vi direkt hem till jossan :) den senaste timmen har jag suttit här vid datorn medans dom inklusive katten har sovit. haha!

ska iallafall vara här tills ikväll, sen åker jag hem, duschar och lägger mig. ska även skriva en stressuppsats, får se om det blir imorgon eller något då...

jag har iallafall haft en bra helg kan man säga. blev marknaden, karuseller och fest och vänner.
åkte extreme fly 3ggr (en gång varje dag) sen sista dagen åkte jag även batman. kan säga som så att jag skrattade tills mitt smink rann ;] klockren karusell.. kan hända att jag delar med mig av lite bilder som knäpptes på mig i den karusellen. hahahah vackra må jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0