helloooo

vilken hektisk vecka alltså.

jaja, var ju skolfotografering i torsdags, och jag valde att vara med -.- jag har varit med varje gång, vilket jag inte förstår varför? man ångrar sig som fan när man får se i skolkatalogen och vill helst bara radera ut bilden ur allas kataloger. men icke sa nicke det går ju inte!

well, spenderade gårdagen med jossan. vi tog en sväng till stocka och lagade middag och sov en sväng :b sen tog vi bussen in till stan, köpte lite godis och sen gick vi hem och bara var. fick även besök av jonas en liten sväng.

nu ringde min bror, han ska hämta mig här hos jossan och så ska vi åka hem så ska jag klippa honom och så ska jag duscha osv. sen skjutsar han in mig igen, jag vart lite chockad faktiskt ;b inte varje dag han erbjuder sig att skjutsa mig ;]


jag är så grymt taggad tills ikväll. jag & jossan ska till rodneys 20-års fest och fira honom :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0