plusssSSSs

det finns några saker som är extra bra med att jag bytte rum igår.

internetsignalen är mycket starkare. så slipper massa avbrott och krångel titt som tätt.
nytapetserat & nytt golv. snyggare än det andra rummet.
dock så är det här rummet mindre, men vad spelar det för roll ;]

gosh, är mätt sen vi åt tacos.
jossan la sig på sängen och somnade -.-, det här känns verkligen som en söndag. och jag vill inte sova mer, för då kan jag väl inte sova ikväll. och så ska jag försöka ta vara på lovet också..

om någon dag så åker jag och jossan till stockholm. från torsdag till söndag! riktigt trevligt.
ska passa på att träffa bror min, kanske gå på krogen? och såklart shoppa. har ju lite pengar nu så ska försöka köpa lite välbehövda saker. såsom skor & byxor, kanske även tröjor.

Kommentarer
Postat av: Wiken

Du kanske skulle försöka köpa en sovplats @The place to be @ vecka 4 = Vemdalen !! :D

2010-11-01 @ 19:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0