juste! glömde ju!

skrev ju ett inlägg som inte hann läggas upp innan internet brakade!

jag har iaf gjort av med lite pengar idag. (inte ovanligt..) -.-
jag och elin gick en sväng på stan.
jag köpte ett hårband för 10: - vilket kap ;)
sen åt jag på donken.. 58: -
och inte nog med det, typ fyra timmar senare så kommer mamma och pappa hem med mat, kebabrulle! mumms, men guuud va mätt jag blev. usch..


alltså dom senaste dagarna har jag ätit bara onyttiga saker! det ska bli ändringar på de nu faktiskt.
måste ju sköta min stackars mage!


och jag har även läst ut: det ska bli ett sant nöje att döda dig. skriven av Magdalena Graaf! ;)
usch och fy! alltså, jag säger då det. vad händer mer sverige? iof är boken några år gammal. men läs den så förstår ni vad jag menar. myndigheterna om jag inte minns fel? ah, blir ju lite paff när man hör hur dom behandlat henne!


Niiiiiiiight! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0