ännu en måndag

jahapp, ännu en till måndag. gud va roligt!
jag är så otroligt dum, jag hann inte göra mig klar imorse.
jag var tvungen att springa till bussen, och så glömde jag tillochmed min jacka, eller jag glömde den inte :/ jag hann inte hämta den -.- & även att min skåpnyckel ligger i jackan....

aja, nog om min morgon.

nu sitter jag på skolan, tråkigt nog.
ingen lärare heller.
nä, jag har fan inget vettigt att skriva.
men, efter den här lektionen är det bara en lektion kvar, sen ska jag skynda mig hem och försöka hinna med resten av familjen till sundsvall för att handla lite inredning till det nya badrummet, som ännu inte känns färdigt. (gjordes februari 09).

hoppas på att jag kan shoppa lite till mig själv också, har nämligen lite knapert med pengar. ovanligt va? nej! inte direkt.

men, till helgen då? är det någon som ska på bergsjö cruisingen? det ska nog jag, om inget annat kommer ivägen, men det hoppas jag att det inte gör..
kom ju inte iväg till söderhamn i lördags heller, satt hemma med elin och tjockade mig med massa godis, men det var det fan värt. dom som vi pratade med sa att det sög därborta, det regnade, var typ inga människor där, och knappt några bilar. ja, jag har ju ingen aning om det var så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0