god natt!

men innan så tänkte jag skriva lite om morgon dagen.
då är det halv friluftsdag för lärarna så då slutar iaf handels eleverna (?!) kl 12.

även att alla trafikkunskaps grupper utom den jag är i har ställts in imorgon -.- men jag ska nog inte gå? har inte bestämt mig riktigt än. vi får la se ;)

Ska gå på stan imorgon med josefine, då ska jag köpa↓
eftersom jag inte hade tillräckligt med pengar
på mig idag, till mascara + foundation.
eller jag hade pengar men hade blandat ihop
bankomatkorten, så jag hade bara det gamla
kortet på mig och det funkade ju inte. surt!



imorgon kväll ska jag nog bowla med jossan, ida & sandra. det ska bli kul :) 
nu ska jag nog försöka gå i säng, så jag orkar upp imorgon! god natt ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0