timetosleep

godkväll damer och herrar, klockan är ganska mycket. men jag har inte haft tid att uppdatera idag.
började med att jag vaknade upp i fotöljen vid 6 imorse ungefär :o sen gick jag ner till min säng och lade mig, sen när jag vaknade satt jag och dega vid tvn, sen duschade jag och klippte gräset. sen bar det av till harmånger med sandra, och cicci. där köpte vi massa gotta som vi skulle ha till kvällen men som vart uppätet redan på dagen *oops*
så dagen har spenderats med cicci och sandra, och thomas en stund med. mycket trevligt =)
men nu tänkte jag faktiskt försöka sova ;p sandra ligger och skrattar åt mitt finger nu när jag skriver :o den bruden har humor kan jag säga! (;
men jag uppdaterar mer imorgon! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0