thebigday

ja, för imorgon är det sista dagen, kan man säga.
men ska ju fortfarande upp till skolan på fredagen för att "jobba".. åker härifrån kl 6 typ! -.- Jaja, faktiskt har jag inte mycket allt kvar att göra i skolan nu, har två uppgifter kvar och så ett prov som inte är alls nå stort. men börjar så tidigt som 08.15 imorgon -.-
sista dagen liksom. hoppas att vi slutar tidigt i allafall!
jag vaknade runt 09.00 ikväll efter att ha sovit några timmar på soffan, så får hoppas att jag kan sova inatt ändå. men det ska nog gå!
ska duscha och fixa innan jag lägger mig också.
usch, gjorde klart mitt jäkla projekt idag, trodde jag hade mycket kvar att göra. men hon sa att jag hade gjort så pass långt att jag fick ett G iaf, och det nöjer jag mig med..
och så har jag gjort 2 "uppsatser" idag, en i samhälle och en i näthandel.
Var ju sista lektionen på trafikkunskapen idag med, där hade vi ett oförberett prov.
Det var bara att rita skyltar och dess färg på 5 minuter sen skulle man skicka vidare pappret så att någon annan fick rita på tavlan och blablabla. men jag fick G i den där kursen, vilket är bra. eftersom jag inte pluggat typ någonting alls inför proven och sånt, men jag har nog rätt bra närvaro där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0