sommarlov, finally

se där ja, nu har jag också sommarlov. var ju som sagt på skolan och jobbade på första sommarlovs morgonen. klev upp kvart i sex ungefär. aja, på skolan träffade man några vänner som tog studenten idag, så vart väl att säga grattis till dem =)
sen efter skolan gick jag och linnea ner på stan, jag köpte rosor.
en till sandra & en till rodney!
sen gick vi brevid tåget och försökte hitta rodney men han var försvunnen ungefär. (vi hittade han efter ca 30 min, om inte mer) sen gick jag och elin på stan en snabbis, käkade på jambo och sen shopppade jag 7 ringar =)
åkte även på dollar och köpte en plånbok och solglasögon. (billigt, yes)
mamma, jag och henrik handlade på coop också, lyckades smöra till mig guacamole dipp och taco chips. gott kan jag lova. direkt när vi kom hem somnade jag i fotöljen, vi som skulle grilla och allt.. ingen väckte mig heller, taskiga dom är alltså ;p
aja kom väl hem runt 5, och jag sov till 9.. vem kommer inte kunna sov inatt då tror ni. jo, jag.
börjar jobba imorgon vid 2 ungefär, så åker hemifrån halv 1. slutar runt 8.. så får se om jag åker till söderhamn och träffar sötnosen hanna arnström! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0