backontracksoon?

sådärja. nu är man hemma efter en fullspäckad helg alltså!
började med att grilla och sånt mysigt med elin, erica och madde hemma hos elin på fredagen :)
sen gick vi ner på stan och skulle kika om det var nå trevliga människor och snygga bilar i farten, men icke sa nicke, det var knappt några människor alls där :o eller jo det var de, men inte så många som man trodde att det skulle vara. jaja, åkte iaf nattbussen hem och tog en mugg o'boy och så slog jag igång en film och somnade någon timme..
sen på lördagen var det bara att kliva upp och städa rummet, tvätta håret och dona innan jag skulle åka till hudik för att sedan åka med erica och madde till rengsjö (madde's place) :)
där blev det kortspel, prat och andra roligheter (:
sen vid 8 på kvällen for vi till mohed stranden där det var fest.. vi blev inte där nå länge kan jag säga.
vi åkte hem till madde igen, då följde även linus och jesse med, och hemma hos madde var det fest kan man säga ;)
och idag har det inte hänt så mycket faktiskt, vi vaknade, satt dega sen efter någon timme for vi till vannsätter och sen vidare till nån pizzeria för att äta, sen for vi till söderhamn för att jag skulle åka tåget hem :) nu sitter jag på altan med en filt, läre gå in snart, jag fryser ju ihjäl här ute. måste tvätta och duscha också, åååh. får se om jag skriver mer ikv.
hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0