monopolfeber

senaste dagarna har vi varit några som suttit och spelat monopol hur mycket som helst, det är så roligt tycker jag. kommer liksom en period då man spelar hur mycket som helst, sen slutar man och spelar inte på flera år ungefär! haha ;p
har nyss proppat i mig två kanelbullar, grymt gott. mjaa :]
sandra kom ju till mig idag, med hennes hund mitzi! söt liten voffsing dedär :D
men iallafall, mitt i städandet fastnade jag vid datorn istället, hörde inte när telefonen ringde heller, så sandra fick visst äta själv på kiosken, och sedan kom hon hem till mig. sen bar det iväg till kiosken, vart så sugen på godis och hallonsoda. så vi gick dit och shopppade lite godis :D efter nån timme kom tjompe och henrik och ville spela monopol så vi gjorde det.




GUD VAD IRRITERANDE!!!!
blogg.se krånglar till det, funkar fan inte som det ska.. ibland kan man inte ändra kursiv/fet/understruken text, man kan inte centrera bilder/texter, så grymt irriterande -.- och ibland sitter hela inlägget ihop.. jag menar om man vill ha mellanrum mellan texten och bilderna så funkar inte det.. om man inte "ändrar redigerare" och skriver in koden för mellanrum.. funderar starkt på att gå över till nattstad jag med, jag har redan ett konto där men använder det knappt, för jag kan inte bestämma mig för vart jag vill blogga...
det är så otroligt lätt att blogga på nattstad, motför blogg.se som krånglar till det.. arrggggh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0