im hoome

har precis lagat värsta gormé middagen till mig själv. (dom andra har redan ätit).
det vart ris & schnitzel med nån grön lång grönsak, lite havssalt på grönsakerna så vart det prima vettni :) får ju inte glömma ett glas mjölk till det ;).
jag har fått tillbaka min blogg lust och sitter hela tiden och tänker på att jag vill blogga, men jag vet inte riktigt om vad. vad vill man läsa om liksom?! tell me.

tror jag ska gå ner på mitt rum och dunka musik och städa, det känns som att det skulle vara väldigt trevligt nu, är på städhumör & det är inte varje dag precis. men jag måste nog lägga mig ner och smälta maten innan jag gör något annat.. uuuh.
måste även ställa mig på vågen och kika hur mycket jag har gått upp dom senaste veckorna.. -.-'

min vän elin kommer nog upp till hudiksvall imorgon! mycket trevligt.
nä, nu ska jag lägga mig på soffan och kika på tv.


                                             catch you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0