im going home

har spenderat dom senaste två dagarna med sandra. trevligt!
igår var vi och handlade lite på maxi. jag köpte fresh island dipp, tror den heter så? och en gurka och lite annat kraffs! men jag lovar er, den dippen och gurka och grillchips. det finns fan inget godare på denna jord alltså :o skulle så gott som kunna leva på det alltså :o
men lite senare på kvällen kom jonas hit och kikade på film, det var inte igår man träffade honom inte! ;p
vi kikade på bröllopsduellen & bröllopsfotografen, sen for jonas.
och sen kikade vi lite grann på the bounty hunter, men både jag och sandra somnade ;p
men nu har jag sett hela den och den är lätt sevärd! ;)
juste, vi kollade på the last song tidigare på dagen, och den filmen är skit bra, jag har helt ändrat min uppfattning om miley cyrus! hon är faktiskt bra skådis och sångare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0