hej kära läsare

sitter på hotellrummet i Stockholm just nu. riktigt riktigt skönt, även om vi var i Stockholm för drygt 10 dagar sen :) vi kom till hotellet idag runt 14:00-14:30. nästan direkt gav vi oss ner på stan och käkade & började shoppa.. dock hittade jag bara en parfym & ett par leggins idag. men har ju två dagar till på mig att shoppa :)
jag ska försöka övertala resten av familjen att åka till gröna lund imorgon (om det är öppet?) fast såklart efter shoppingen!

är det bara jag, eller är det väldigt stökigt i typ alla affärer i rea tider? 8-).

men nu tänkte jag göra mig i ordning för sängen eftersom vi ska äta frukost 08:30 imorgon. måste ju se någorlunda pigg ut ;b.

JUSTE!! såg paradise hotell STEFAN idag. kan tala om att jag fick en liten chock alltså. wooow ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0