god morgon mina vänner

hanna ringde och väckte mig kvart i elva, och jävlar va pigg jag är alltså =) ja, jag är faktiskt seriös..
har precis käkat frukost och packar för vi ska nämligen ta min moppe och fara till sörsjön och sola och bada. mjao va härligt! får se om det blir några bilder sen ;] häähä!
ååååååååh, jag måste städa mitt rum idag också, skulle gjort det igår egentligen men då städade jag pappas bil istället?! öööh. aa iallafall.. i tisdags natt när jag gick och la mig och försökte sova kom ett kryp och kröp på min arm, så vi kan ju säga som så att jag flög upp ur sängen.. sen dess har inte jag sovit i min säng, kan jag lova. så jag har sovit på soffan i två dagar ;o men men, nu ska jag åka och bada.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0