hjälp!!

fattar typ inte något om det här ?!
men ska försöka mig på att fixa bloggen när jag har tid!

läre gå och duscha snart, ska upp kl 6 imorgon!
har praktik ännu en vecka, sen äre äntligen lov!
har faktiskt inga planer på vad jag ska hitta på då?
men men..


nöter spotify & fb ett tag till, sen ska jag hoppa i duschen, slå ner mig själv så att jag landar i sängen & slå på nån bra film ;) !

sandra åkte just hem! trökigt!

och för övrigt, har jag lagt märke till att man tjänar massor av pengar på att vara nykter! har inte fått i mig en droppe sedan mitten på december tror jag! ganska tråkigt, men jag är stolt över mig själv ;)


under veckan måste jag

→ fråga efter praktikplats! vet exakt var jag ska göra de! :)
→ SHOPPA KLÄDER!
→ städa mitt vackra rum..
→ & äta nyttigt och röra på fläsket!!

juste, en sida man kan kika sitt bmi på, jag tycker det faktiskt är intressant (a)..
» http://www.markazits.com/diet/bmi.php «


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0