illllaaa hörru

haha, jag måste ladda min telefon.
jag gjorde av med batteriet som fanns på telefonen när den var ny, sen laddade jag den hela natten.
och så tog batteriet slut idag igen, så jag laddade den åter ungefär kl 17-18. och nu är det strax slut igen.
för jag har suttit och laddat ner spel och lite smått och gott HELA dagen typ. haha!







nåja, idag har jag inte gjort ett jävla SKIT förutom att sitta och knappa på telefonen! tråkigt tråkigt.
men jag laddar tills mina favoriter kommer hem, då blir det fest och äventyr! ;]
vad ska ni göra för roligt på nyår? - jag vet då iallafall vad jag ska göra.





-
you say you love me, but i dont think you know what it really means.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0