headache

precis tryckt i mig ett paket nudlar & något glas mjölk. så grymt gott.

var till hälsocentralen idag för att kolla upp vad som sker i min hals.. det visade sig att det inte vad halsfluss iallafall, och tur är väl de. det var ett helt vanligt virus? eller ja, en helt vanlig förkylning kan man säga..
och det roligaste av allt är att vi kom till hälsocentralen 10 minuter innan vi hade tid.
fick sitta komma in dit typ 35 minuter efter att min tid va? grymt.
och inte nog med det, blir undersökt i typ 2 min. sen får jag vänta igen.
efter typ 10 min ska dom ta ett prov i min hals, sen får jag vänta IGEN.
sen får jag gå in i ett rum IGEN, och där berättar han att jag inte har halsfluss & att jag ska dricka mycket och gurgla saltvatten, listerine eller ja.. där har jag suttit ungefär 60 minuter och 5 av dessa har jag fått hjälp/pratat med någon....?

well, nu ska jag kika lite på tv & försöka plugga lite. sen duschen & sen hoppa isäng och kliva upp i tid imorgon!

catch you later!

Kommentarer
Postat av: icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



3st gratis Hajp i iCornr Spotlight när du registrerar!

2010-12-07 @ 20:07:31
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0