yey

igår stog jag i caféterian på skolan med lisa och simone. från 08:00-15:00, dock var jag på skolan ca 07:35.. -.-
aja, det gick bra trots den nya kassa apparaten, och den nya lagen om kvitton. man känner sig lite smått dum när man frågar om någon vill ha kvitto på två klubbor, typ.. xp

well, imorse vaknade jag av mitt alarm, sen snoozade jag lite, och stängde sedan av alarmet och somnade om xp jag vaknade igen när klockan var 08:05, vilket betyder att bussen ska ha åkt redan, så blev hemma idag. plus att mitt huvud höll på å sprängas när jag vaknade första gången.. usch!
och nu tänkte jag att jag skulle göra lite nytta, blir väl att tvätta & städa eller något sånt kul ;b

och jag väntar på ett samtal, kan det komma idag kanske?!?!?!?!?!?!?


juste igår kom syster och hennes kille hem hit en sväng, då kikade dom på massa kort sen vi var små, och det fanns en del godingar där alltså, haha fan va cool jag var :D kanske slänger in ett foto eller två lite senare ;)


stay tuned!

Kommentarer
Postat av: ringding

vaddå för samtal? ;D

2010-08-31 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0