wooow

nu var det ett tag sen ;b men jag är iallafall hemma nu, har rättare sagt varit det sen igår!
haft en kanon helg faktiskt, i tisdags vart det lite party hos elin, och dagen efter det så var jag & jossan hos henne med lite folk :] och igår tillbringade jag kvällen med hanna! & nu är hon påväg hem till söderhamn -_-!

jag vet fan inte vad jag ska göra idag? & jag vet inte om jag kan vara med på festen imorgon med tjejerna! jag har inga pengar så tar mig ingenstans & sånt.. -_- men ska kika om jag kan fixa skjuts så att jag kan ta mig dit.

nu ligger jag i soffan med MITT TÄCKE♥ och så ligger det en katt här också, mysiga lilla beeeeebis :] lill plutten är så snuttig.

juste igår när jag kom hem var det bara till att äta sen byta om och sen byta nät på kaninburen, höll på där ute i typ 3 timmar. och fyfan vad jag hatar insekter! hanna hade tydligen hört mig skrika, när hon var hemma 8-) tack vare insekterna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0