vilken jävla kv(sm)äll!

igår åkte jag som sagt hem till jossan! vi gjorde oss i ordning och sånt, sen kom folket. och det vart faktiskt en riktigt lyckad förfest :]
jag & terje hittade på ett öl spel, fast dock utan riktig kortlek. det enda som fanns var ett uno spel, men det gick de också ;] sen klämde vi in oss i en bil och for till hällan, där var det folk kan jag tala om ;b

man träffade väldigt många som man inte träffat på jättelänge, väldigt trevligt :]!

efter nån timme så klämde vi in oss i bilen återigen och for till jossan, i hopp om att det fanns lite folk som ville efterfesta! det var ju några iallafall. dock spårade det ur och vart typ ölbad på golvet.. ytterst otrevligt, men..

grymt var det iallafall :] nu ska jag göra mig i ordning, ska hänga på brorsan och några till gnarp eller hudik ;]

catch you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0