noone

ja sådär ja, nu har jag klämt i mig maten, dock var alla tacochips SEGA &, ja resten var väl ok. har kommit fram till en sak, det är att laga tacos hemma är mycket bättre än att köpa på pizzeria!!!!
nej men nu måste jag göra någon nytta, kan inte bara sitta vid datorn hela tiden ;b

tänkte att jag skulle baka chokladbollar idag, det är nämligen en i famlijen som fyller år idag :] även min vän sandra gör det så, GRATTIS på födelsedagen! :]

så här ser min att göra lista ut idag;

duscha
baka choklad bollar
♥ städa mitt rum (wiiiiie va rooooligt)
♥ fixa mig (vill ju inte se ut som en zombie när vi får främmande)
♥ åka till stan..?
♥ gratulera födelsedagsbarnet!

nåja, jag har väl säkert glömt någonting, men det här är väl i stort sett hur min dag kommer se ut! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0