mitt nya yrke?

tog ju moppen och åkte till farmor, hon ville att jag skulle klippa gräset. så jag gjorde väl derå ;] kan ju säga att jag hoppade in i duschen direkt när jag kom hem ;b det är inte bara att klippa gräset, speciellt inte där. buskar, träd, staket, lampor, sten, rabatter, diken m.m.
så nu sitter jag här återigen med min turban på skallen, och så är jag hungrig också.. gud jag tycker jag jämt är hungrig nu förtiden! kanske för att jag försöker äta normalt.. förut så vart jag nästan aldrig hungrig, men nu så fungerar magen :]
& juste syrran hoppade av bussen en bit ifrån gården, så ropade jag två gånger högt! HELEEENAAAA HEEELEEEENAAAAA!?!?!? men hon hörde mig inte (det gjorde väl alla grannar HE-HE) för hon hade nämligen mp3 lurarna i öronen. ooopsii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0