ivebeenout

har varit ute och åkt bil med mamma, pappa & syster.. vi åkte bland annat förbi näsviken, dellen, delsbo, bobyga, och där hittade jag världens sötaste kossor ;o jag pratade ko-ska med en liten ko, men jag tror han bara vart rädd :( lägger in bilder imorgon, för dom är på pappas kamera! sen bar det iväg hemmåt, & nu så har jag käkat en stor skål med fil & flingor och två rostade mackor, mumms! :]

och nu är man tillbaka på samma ställe igen, fotöljen, framför tvn. ska kika på en film som började nyss, den heter "The Tracey Fragments" beskrivningen: "15-åriga Tracey Berkowitz sitter på bussen, naken och insvept i ett duschdraperi. Brevid henne sitter hennes lillebror Sonny, som tror att han är en hund."

hur sjukt låter inte det då
? ;0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0