girls just wanna have fun

godmorgon.
när jag satt och kikade på tv inatt så hörde jag ett kattbråk utanför, så jag sprang ner och ropade på våra två katter, och då kom den ena, han var dyngblöt och hade smuts i pälsen. well, han la sig på soffan och chillade.
sen när jag hade hämtat mitt täcke och la mig på soffan så fastnade någonting på min arm, jag trodde att det var en fästing så jag dissade mitt täcke och min kudde och så tog jag en filt och la mig på sängen nere.. mihi, mitt snuttiga täcke :(!
menmen, nu sitter jag och kikar på Kourtney & Khole take miami. det är najs :thumbup:

nu ska jag göra mig i ordning och försökta ta mig till staden och träffa alla tjejerna från klassen! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0