7 april

& jag sitter här och mår illa, har proppat i mig för mycket mat. igår åt jag väldigt väldigt lite, så det vart väl för mkt att käka en halv vesuvio med bea & cola + en halv 50cl fanta flaska + potatis & korv, hårdbröd & massa mjölk hittils idag. jaja :p

nu väntar jag på hanna för vi ska kolla på film, får se om vi drar in till staden ikväll också. övernattade i stan inatt, det blev en jobbig natt för både mig och hanna. väldigt lite plats fick vi -_-


jag hoppas att det inte kommer snöa mer nu. för jag vill ha vår nu. jag vill faktiskt att det ska vara vår innan sommaren kommer ;)

igår skruvade vi upp mitt bord i mitt rum, en månad efter vi köpte bordet! :p

jaja, jag har stökigt på rummet. jag vet! (a) (jag har en stol till bordet också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0