helloo

väldigt dålig uppdatering för min del den senaste tiden. men jag har totalt glömt bort bloggen, och inte riktigt vetat vad jag ska skriva om men iallafall..
jag fyller ju som sagt år imorgon, och jag ska ju ha ett litet party!
så idag har jag nästan städat klart på nedervåningen där vi ska hålla till! kan ju visa före och efter bilder? det skulle vara roligt tycker iallafall jag.
men idag stannade jag hemma från praktiken för att jag hade ont i huvudet när jag vaknade, så jag somnade om och när jag vaknade har jag fortfarande ont, så har det kommit och gått lite hur som helst idag.
mötte upp min vän hanna idag på stan, väldigt trevligt. sen for vi hem och så har vi städat lite här nere, lyssnat på musik och snackat massor =]
och nu ska jag säga er att det är inte alls lång tid kvar tills jag fyller år! om ca 1½ timme bara =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0