weeeekend

igår var det en väldigt lång dag för mig!
började kl 09:50, hade lektion till 11:00. sen hade jag hål till 14:05, och så slutade vi 15:00... det kallar jag onödig dag?

åkte iallafall hem och käkade och gjorde mig i ordning sen skjutsade pappa mig till mela. där var också cicci, tobbe och jimmie.

vi spelade ölspelet, och pratade. och ännu en gång höll jag på att dö av skratt! fyfan va roligt det var :]
kom hem runt 2, då proppade jag i mig lite chips och sen somnade jag. ;)

idag vaknade jag typ 12, gjorde en nyttig frukost och så duschade jag. sen har jag inte gjort så mkt, men nu måste jag städa och göra mig i ordning för snart kommer Jossan och Peder.
vi ska ha en filmkväll, kika på paranormal activity och käka gotta, fast jag håller mig till gurka och fresh island dipp. har ni aldrig provat de, så rekommenderar jag det starkt!

(gammal bild...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0