wäähei

ja, en mycket ohändelserik dag har det varit idag. jag har tamejfan inte gjort ett dugg nästan.
suttit vid datorn, gått upp och kikat på tv, gått ner till datorn, gått upp och kikar på tv... ja ni förstår!
ajo, jag har ju plockat ur diskmaskinen, och tvättat upp en bh. det är väl det enda! haha. men det är ju lov & snart bär jag ju iväg till stockholm, så tar och laddar mina batterier inför morgondagens utgång och torsdagens resa till stockholm.

det gäller att jag håller hårt i mina pengar imorgon, för jag måste verkligen handla lite nödvändiga & DYRA saker i stockholm, typ skor och byxor.

kanske dom där skorna? fast jag måste ju satsa på att köpa ett par bekväma, varma, vinterskor först.. skit!

eller skorna neranför? kanske uggs? dom sägs väl vara varma. men jag kan tänka mig att dom inte håller så länge? och jag som är plattfot kommer väl knappast att kunna gå i dom länge? hmm.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker du ska köra på dom snygga svarta ja ! Uggsen trampar man ner i hälen och dom är inte speciellt varma då dom drar åt sig vatten ! Bra vinterskor som drar åt sig vatten ? tror inte de ;D Stövlarna påminner om mina, jäkla varma skor tycker jag iaf ! Kör på dom :D

2010-11-02 @ 20:25:23
URL: http://bloggistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0