R.I.P Hampus

igår var en dag, som började precis som alla andra.
i slutet på dagen förändrades allt. min lilla älskling var sjuk, så pappa körde in honom till stan och hämtade mig på skolan, då var det bara att fara direkt till veterinären. och det var det värsta jag varit med om, jag grät och grät. min lilla plupp :(
direkt när vi kom dit fick vi gå in i ett rum och sitta där i åratal kändes det som.
men efter ett tag så kom dom, och det såg inte bra ut. så vi fick avliva honom. usch :'(
men, han har det bättre nu. det vet jag!
jag saknar honom, och jag älskar honom. han har funnits med mig i större delen av mitt liv! ♥♥
Vila I Frid, älskade lilla Hampus! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0