lillördag

sisådär ja. vaknade runt 8 imorse (?) varför så tidigt liksom. men iallafall jag klev upp och så, sen tänkte jag - ääh, jag lägger mig och kollar på efterlyst. jo sagt och gjort, det gjorde jag. men tro på fan jag somnade och vaknade kl 14. ;o snacka om att sova länge alltså. jag somnade ganska tidigt igår också.. :b

nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning, för jag ska följa med min mamma till stan och handla lite, sen ska jag gå på bockarna, kanske käka en pubmacka.. vi får se! kommer iallafall vara skit mycket folk där ikväll kan jag tänka mig! och nästan alla tjejer från handel ska ju dit, det kommer bli grymt det här!




en bild från i måndags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0