just another tuesday

hanna sov hos mig i natt, och vi åkte samma buss in till stan. och fyfan vad jag skrattade hela vägen, det går inte riktigt förklara. men mitt i allt slår en kille skallen i hyllan ovanför sätena. ojojoj.

well, första lektionen idag var historia och jag tror fan jag somnade. grymt tråkigt och så jävla trött!
efter skolan gick jag och stina och beställde produkter till uf-företaget! det här kommer nog bli grymt de (y)

sen satt jag på stan i en timme och min kissplåsa höll på att sprängas.. -.- träffade lite trevligt folk på stan med. tillslut satt jag mig på bussen och totaldeckade.
såg även att skolkatalogen trillat ner i postlådan idag, jag satt i drygt 40 minuter och kikade igenom hela.. -.- jag ser faktiskt lite sur ut.. :/

och som ni märker med detta tråkiga inlägg så har jag bloggtorka. jag vet inte alls vad jag ska skriva...
men jag återkommer senare!


catch you later guys..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0