inbuy

igår kom jag på att jag hade presentkort på gina när jag gick på stan med elin, jag hade typ 55:- på presentkortet. så vi gick in dit och kikade efter något som var billigt. och där fann jag ett armband som kostade 32:- ord. pris 129:-, det kallar jag ett kap ;D

idag efter skolan följde jag med Anna in på H&M, och då tvingade jag mig själv att köpa en ny mascara, och det svider i plånboken, men jag behövde ju trots allt en ny mascara. ;]


och juste, igår gick jag och jossan på bockarna och käkade pubmacka, med jimmy & peder. och jag tror inte jag har skrattat sådär mycket på aslänge, fyfan vad jag skrattade. nästan så att jag lära kolla om jag hade fått magrutor senare när jag kom hem. :0 sen att vi höll på å dö på hemvägen var ju en annan femma. ;o






och, ja jag vet. jag ska önska mig en ny kamera i julklapp ! : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0