engelskaaaa!!

började dagen med nationella prov i engelska B. jag har en känsla av att det gick bra, men samtidigt att jag inte alls skrev särskilt bra. menmen, det visar sig väl sen ;]

så jag slutade kl 9 idag, nödvändig skoldag eller hur? ;b sen blev det en sväng på stan, och efter det åkte jag hem till syster och jon, kikade lite på ice age, sen for jag och käkade jambo macka med jon. och så har jag faktiskt inte gjort så mkt. handlat lite med mamma och pappa, och nu sitter jag här hos jossan och har tryckt i mig en hel marabou choklad kaka :( dåligt gjort av mig. jag som inte ska äta godis. men nu ska jag iaf ta mig en apelsin och kika på film med jossan. uppdaterar mer imorgon :]



catch you later guys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0