yeeey!

sådär ja, sitter i skolan och gör, INGENTING!
någt positivt är ju att det är bra väder idag! grymt måste jag säga (y).
idag vet jag inte vad som händer, kanske blir att hitta på något satyg med elin trygg. eller så blir det att åka hem och plugga och STÄDAAAAAAA. gud jag kan aldrig hålla ordning i mitt rum, undra hur många gånger jag har skrivit här i bloggen att jag ska städa. aja!

gud vad jag skulle vilja flytta till ett annat land, slippa alla idioter häromkring.
någon som är med på att flytta till USA, eller kanske spanien ? (y)
tänk om det vore så bra att man var 18 år och hade hur mkt pengar som helst så att man skulle kunna göra vad man vill. fyfan det skulle vara nice.

idag får man ju studiebidraget. jotjena mitt studiebidrag är näst intill slut, fick mitt i fredags och jag har ca 100:- kvar.
för jag har köpt
smink för 180:-
pizza 70:-
donken 60:-
bensin 30:-
mobilpåfyllning 200:-
cider 50:-
kläder 200:-
tillbehör 70:-

ja det är ungefär vad jag har köpt. mjoorö.
men nu ska jag gå och se efter vad 60% av klassen gör, för dom är inte i klassrummet iaf.


Kommentarer
Postat av: elin

jag är fett på att flytta!

2010-05-31 @ 19:40:51
URL: http://elintrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0