projektarbete

sitter på ARL nu. suger grymt mkt.
det enda jag vill göra nu är att få lite mat i magen, har inte ätit någon frukost idag. brukar jag iof nästan aldrig göra annars heller.

jaja. jag trixade lite i mitt rum igår, men är inte klar än så blir att fixa resten idag när jag kommer hem, om jag inte somnar förståss.
krossade en lampa igår också, alltså en glaskupa.. vilken tur man har -.- (NOT)! blev bara att sopa och dammsuga upp skiten..
& häromdagen när vi städade nere i köket så hittade jag mina efterlängtade presentkort!!!
gud va glad jag blev, tappade ju bort dom och det är liksom mkt pengar det handlar om.

Guldfynd: 500:-
JC: 102:-

mjaao, imorgon blir det troligtvis lite shopping. ska nog köpa mig en klocka, eller så blir det bara smycken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0