jag blir så förbannad!!!!

då var man hemma då..
vilken jävla kväll måste jag säga.
åkte med som stöd till sandra som var chaufför till några grabbar.
mötte många många små små små barn som drack alkohol och sprang runt och trodde dom var coola & hälsade på alla..
vart är världen påväg?
det finns fan människor till allt i denna värld, det verkar inte finnas gränser alls.
så jävla trött på vissa, tänker inte försöka mer heller.. orkar fan inte bry mig.
det är inte värt att jag skriver mer, får inte ut det jag vill ha sagt, och det blir bara massa tråkigheter att läsa.
ett depp inlägg vill säga.
dom här bilderna kanske säger lite mer om vad jag vill ha sagt..
ne nu ska jag sova.. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0