Bokat och klart! (y)

sådär ja. nu är hotellet bokat, torsdag - lördag, fyfan va najs! :thumbup:
vi ska bo i sollentuna, och det finns ett stort köpcentrum i närheten. åååååh, ruskigt roligt ska det bli! (:
nu har jag precis duschat, ska väl gå och lägga mig snart, ska lägga mig tidigt hädanefter och få sova ut.


Jag var ute och åkte en sväng på moppen på kvällskvisten, åkte till farmor, och runt på byn, åkte brevid mamma, syrran & jon och störde dom medan de promenade. (a)
Dock sa dom att jag såg ut som en gubbe ): (gjorde till mig).

Muuuus satt och solade på källarkullen!



för er som aldrig har sett stocka, så är det här ute på skäret (rönnskär).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0