saturday night

wooow, jag har nästan inte bloggat någonting alls dom senaste dagarna ju. skärpning elin! ;]
jaja, igår blev det lunch på amandas, åt lövbit :] sen åkte jag och jobbade, det är så jävla roligt. jag skämtar inte heller. yeah! men slutade väl runt 8-9. eftersom pappa & bror åkte caddyn som endast har två platser fick jag åka med en tjej som också hade jobbat, och hon åkte en microcar eller vad dom heter.. dom går väl typ 45km/h. men roligt var det :]
sen när jag kom hem vart det bara att klä på sig och käka en bit mat. sen for jag och min bror till bergsjö. där träffade jag lite vänner, några som jag inte träffat på länge. jag hade ju tänkt att gå in till bergsjö parken för 75kr och kika på engmans kapell, men jag gick inte in :/  stog utanför och lyssnade när de sjön "norrland"-låten! det var den enda låten jag kände till som dom sjunger också ^^.
jag skulle åkt hem med bror nästan direkt, men när jag skulle gå så vart jag erbjuden skjuts lite senare av en annan, så jag stannade kvar & åkte hem runt 1 tror jag. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0