morning

imorse vaknade jag av att en av våra katter satt i mitt rum och spydde på golvet, riktigt mysigt, right? eller så inte. men jag somnade om ganska snabbt, och nästa gång jag vaknar så står pappa & en rörmockare utanför rummet och pratar, åh va härligt -.-! men klockan var typ 11 så det var inte så tidigt ändå.
så när jag åt frukost satt en rörmockare och drack kaffe vid samma bord. yehoo!

sov med en lilla my toffs på huvudet inatt, och ni ska inte tro att det var smärtfritt att släppa ner håret nu imorse ;0 ajaj. hårrötterna vänjer sig med att håret ligger åt ett annat håll! jaja, ni förstår säkert vad jag menar ;b

idag läre jag ta tag i städningen av mitt rum, alltså jag ska fan knäppa kort så får ni se hur stökigt det är. jag säger ju titt som tätt att jag ska städa rummet, ibland gör jag det & ibland inte. hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0