migrän ?

hellåååjsan, gick till kiosken och köpte mig två twister glassar :D man skulle ju kunna tro att en glass ligger i frysen här hemma nu.. MEN NEJ ;] jag åt upp dom båda två, jag är en tjooockis. jag har haft så otroligt ont i huvudet idag så jag kände att jag bara måsta ha en twister, och då passade jag på att köpa två, men båda slank ner och gott som fan vare. tycker faktiskt att det hjälpte mot mitt onda huvud!
well, nu ska jag fixa mig lite så ska pappa skjutsa mig till ström, ska nämligen till min vän Michaela :] länge sen man träffade den bruden nu. menmen, jag bloggar mer när jag kommer hem! :]
catch you later.



det skadar inte om ni kommenterar lite då & då heller! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0