heeey!

nu har jag kommit hem från min vän michaela. vi har snackat skit & minnen & massa annat roligt. vi bakade även chokladbollar ;b. har dock inga bilder från kvällen :/
well, bror min hämtade mig vid 11, då hann jag inte mer än innanför dörren förrens jag fick gå raka vägen in i duschen.. dom hade nämligen stängt av pelletsen, så då hade jag fått gått smutsig imorgon på jobbet om jag inte duschade nu ;b har även tvättat bort sminket, och rengjort ansiktet.
sitter nu med min turban på huvudet och har nyss kikat på sex and the city, & nu two and a half man! underhållande må jag säga :]


jag jobbar hela helgen så blir väl inte mycket till att umgås med vänner. :/ men på tisdag då jävlar, då blir det fest med vännerna i lilla hudiksvall! :]

vad ska ni göra i helgen?

tänk en chipspåse & fresh island dipp. åååh, magiskt!


peace, & catch u later.

Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

tja hur e lääget :)?

2010-08-06 @ 13:41:13
URL: http://veronicaberggren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0