tar mig i kragen och kliver upp ur soffan!

idag har elin söderberg bara legat och haft ont i magen och sovit och mått illa.. men tror jag har sovit bort allt.

nu väntar jag på mat, har bara ätit två mackor och druckit en mugg o'boy idag, så kommer sitta fint med lite mat!
sen blir det lite plugg, och så ska jag försöka städa rummet och rulla ut nya mattan på golvet och sådaaaaaaaant ;)


det känns ju jävligt bra att våren har kommit nu också! ohhh :)
kanske pallrar mig ut i solen en sväng idag jag med, jag låg faktiskt i mitt täcke ute på altanen idag för jag måsta få lite friskluft :)


å bara för de vart jag sugen på en grillkväll på våran altan!? gud va kul de skulle bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0