notaseasyasithought

tjeeeenis, nu ligger jag på mitt rum och bara slappar.. fast det är rätt kallt här -.- vintern är påväg.
började skolan så tidigt som 08:05 idag, fyfan va segt säger jag bara, det är ju praktiskt sett så att man sitter och sover i skolbänken förfan! även att jag slutade fyra..
jaja, på lunchen vare chilifisk så elin föreslog att vi skulle åka ner på stan och köpa oss en varsin jambo macka, och så blev det (elin bjöd mig) (a) sen for vi tillbaka till skolan & köpte oss en cola och käkade våra älskade mackor..
efter skolan följde elin med mig hem, då lagade jag henne en gourmé middag. inte alla som får så god mat inte ;]
nu ska jag ta och pallra mig in i duschen snart, sen ska jag försöka lägga mig och sova. kanske blir att jag planerar lite inför morgon dagen, jag har inte en aning om vad jag ska göra.. inte för att jag har så många alternativ (har inga pengar!!!!!!!)

reaktionen från en viss lärare idag som fick veta att jag och elin ska starta ett uf-företag tillsammans var.

läraren: jaa, du behöver inte säga något, jag vet att du bytt till den kursen. jag antar att du ska vara med elin?
elin svarar: ja!
läraren: å herregud.

va äre för fel på människan? någon som kan svara ?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0