kuuuuuung

sedär ja nyvaknad och nyäten. ;D

tvättat en maskin med tvätt, dammsugit hela rummet, bäddat dubbelsängen, och ja typ de har jag gjort idag. sen la jag mig på soffan och kikade på tyra banks show. och så somnade jag mitt i programmet.. typ då hon snackade med två kusiner som gift sig och ska skaffa barn. hmm!
sen vaknade jag och hade ont som fan i nacken, INTE BRA! det positiva var att mor min hade precis lagat klart middagen, mumms. spaghetti och kötfärssås. grejjjt!

nu närmar sig min 18-års dag ganska snabbt alltså. tänk snart kan jag gå på krogen, wihii.

köpa cigaretter, snus & 3,5 or, dock kommer jag inte köpa cigg eller snus.

men som sagt, 18års party på donken, gör sina egna hamburgare. smarriigt! så går man på statoil och köper 3,5or, ;) ;) ;)


skämt åsido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0