DONE!

nu har jag dammsugit hela rummet, skönt. det är asnajs när man har ett rent och fräscht rum tycker jag :]
annars kommer det massa äckliga spindlar och kryp?! :|

nu tänkte jag att jag skulle lägga mig framför tvn en sväng, sen blir det nog en sväng med stavarna (om mamma kommer hem från jobbet i rimlig tid) sen en dusch :] sen ska jag slänga mig i sängen och kika på pistvakt! grymt.

iallafall alltså jag får stötar av min dator? det kan väl inte vara så bra?.. en bärbar dator.

alltså, jag kom att tänka på en sak. alltså katten släppte musen inne så den sprang runt, den låg liksom inte och blev käkad på.. hemskt :| jag menar så ni inte tror att vi kollade på när musen dödades eller något. usch sånt är hemskt. nu hoppas jag att den lilla musen har hittat hem till sin familj :') ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0