ny design?

ja, det känns som att det är dags att jag sätter mig och pillrar ihop en ny design, eller iallafall en ny header!
har ju haft den här ett bra tag nu tycker jag :b måste bara klura ut hur den ska se ut. 

& inte har jag ätit frukost än heller.. jäklar! men jag har faktiskt hjälpt mamma att städa badrummet ;] stått och skurat ur hela duschen, golvet, väggarna, ryggmassage grejen och ja!
men nu tänkte jag ställa mig och steka lite äggröra, jossan har lärt mig att äta det och det är skit gott tycker jag, med lite salt och peppar kan man äta hur mkt som helst! =D

idag ska mamma, pappa & syster åka till sundsvall och handla.. och gissa vad dom ska handla? ... det är ju någon som fyller år på lördag! ;] så jag får inte följa med. hääähää! ;]


& så måste jag börja städa hela nedervåningen, kan ju inte se ut som det gör nu på lördag.. ;0 då går det inte.
jag är så taggad! hoppas på att allt kommer gå som planerat och att det blir skitgrymt.

det är ca 30 st bjudna.

dom som inte är bjudna finns det faktiskt en anledning till, jag blev kanske inte bjuden på deras och så kanske jag inte umgås med dem så mkt, och jag har bjudit dem jag brukar festa med och umgås just nu, typ iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0